Czego oczekują klienci korporacyjni od szkoły językowej?

Czego oczekują klienci korporacyjni od szkoły językowej?

Szkolenia językowe dla firm nie jedno mają imię. Jakości, jakości i jeszcze raz jakości. Po pierwsze szkolenia to usługi, a tu najbardziej liczy się czynnik ludzki. Najważniejsi z punktu widzenia kursantów są lektorzy - mają być świetnie wykształceni, z praktyką za granicą (akcent), chętnie także z ukończonym innym kierunkiem studiów. Dobrze gdy są punktualni, odpowiednio ubrani, pamiętają jaką zadali pracę domową, przygotowują się do każdych zajęć i pamiętają imiona wszystkich swoich kursantów. A do tego prowadzą zajęcia w taki sposób, aby kojarzyły się raczej z miłym początkiem dnia niż z kolejnym przykrym obowiązkiem. Dla działów szkoleń wysoka jakość to przede wszystkim doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla firm, szeroka oferta, reputacja. W wyborze szkoły pomagają także referencje, które można zweryfikować czy certyfikaty jakości. Wygodę zapewnia system raportowania on-line, umożliwiający w każdej chwili dostęp do informacji o frekwencji, wyników testów, czy opinii lektora. Plusem jest dostęp uczestników kursów do platformy e-learningowej. Nie można też zapomnieć o nadzorze metodyka, który dobiera odpowiednich lektorów, pomaga w wyborze najlepszych materiałów szkoleniowych, wspiera w rozwiązywaniu problemów. W codziennych kontaktach ze szkołą najważniejszy jest profesjonalizm koordynatora projektu. Nic bowiem tak nie złości, jak oczekiwanie tygodniami na uruchomienie nowej grupy czy zmianę lektora. To od tej osoby zależy czy wszelkie sprawy załatwiane są szybko i sprawnie.

szkolenia językowe

Copyright © You Design byMaciej Skibiński
Język obcy, a najlepiej dwa, to dziś podstawowe wymaganie przy rekrutacji. Firmy starają się wyszukiwać pracowników, którzy już znają język obcy w stopniu co najmniej komunikatywnym. Jednakże w praktyce okazuje się często, że pracownik zna wprawdzie język ogólny, nie potrafi się jednak posługiwać formalnymi zwrotami wymaganymi Szkolenia językowe...
Kiedy zapadnie już decyzja o wygospodarowaniu pewnego budżetu na szkolenia językowe dla pracowników, pozostaje jeszcze pytanie - w firmie czy na zewnątrz? Popatrzmy na wady i zalety obu rozwiązań. Szkolenia na zewnątrz wydają się...
W latach dziewięćdziesiątych wiele z osób biorących udział w szkoleniach z języka angielskiego było kwalifikowanych na poziom podstawowy lub średnio-zaawansowany niższy. Większość nie uczyła się wcześniej angielskiego w szkole ani na kursach w szkołach językowych, lub nawet jeśli się uczyła - nie przykładała się do tego szkolenia językowe...

www.haluksy.biz www.wiekannmanschnellabnehmen.eu www.celulit.com.pl